Portfolio - MultiChannel Warszawa
-1
archive,post-type-archive,post-type-archive-portfolio_page,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Archive

Kompleksowa obsługa kampanii reklamowych w Internecie. Zakres działań: wykonanie dedykowanego landing-page projekt i przygotowanie bannerów reklamowych przygotowanie realizacja kampanii reklamowych (Google AdWords) projekt i druk ulotek produktowych dystrybucja dedykowanych materiałów marketingowych i próbek produktu optymalizacja i raportowanie prowadzonych działań ...

Stworzenie i wdrożenie aplikacji Help Attack na oficjalnym fanpage fundacji umożliwiającej dokonywania wpłat na określony cel. Aplikacja pozwalała na prezentowanie aktualnie zebranej w czasie trwania akcji kwoty. W aplikacji zostały zaimplementowane mechanizmy społecznościowe pozwalające na prezentowanie listy osób, które już udzieliły wsparcia czy wysyłanie do nich spersonalizowanych...

Opracowanie i wdrożenie aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie konkursu dla fanów fanpage marki na Faceooku. Uczestnicy konkursu zamieszczali w aplikacji zdjęcia, przedstawiajace biżuterię Klienta, które były prezentowane w galerii konkursowej. Inni użytkownicy mieli możliwość oddawania głosów na wybrane zdjęcia. Autorzy zdjęć, które uzyskały najwięcej głosów w konkursie otrzymali...

Opracowanie i wykonanie aplikacji konkursowej w ramach działań promujących Miasto Szczyk. Aplikacja funkcjonowała w ramach platformy Facebook na oficjalnym fanpage Miasta Szczyrk. Na wirtualnej mapie okolic Szczyrku uczestnicy konkursu mogli „poszukiwać skarbów” wysyłając SMS, który powodował odkrycie konkretnego pola na mapie. Wybrane pola kryły określone nagrody...

Realizacja kampanii reklamowych w serwisie YouTube. Efekt jaki udało się osiągnąć to ponad 40 tys. obejrzeń filmu promującego instytucję przez użytkowników ze zdefiniowanej grupy docelowej. Rezultat ten udało się osiągnąć przy maksymalnie niskim koszcie za obejrzenie CPV. Działania promocyjne oparte były o ścisłe targetowanie docelowej grupy odbiorców....

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych z kanału internetowego poprzez m.in. optymalizację sewisu www pod kątem wyszukiwarki Google opracowanie i przygotowanie treści w serwisie pozycjonowanie serwisu prowadzenie kampanii Adwords prowadzenie kampanii display akcje promocyjne w serwisie LinkedIn bieżące analizowanie i raportowanie ...

Kompleksowa obsługa działań marketingowych w Internecie, min. projekt i wdrożenie sklepu internetowego klienta, działania związane z pozycjonowaniem fraz kluczowych, kampanie reklamowe w wyszukiwarce oraz kampanie display, kampanie reklamowe w mediach społecznościowych....

Stworzenie i wdrożenie aplikacji Help Attack na oficjalnym fanpage fundacji umożlwiającej dokonywania wpłat na określony cel. Aplikacja pozwalała na prezentowanie aktualnie zebranej w czasie trwania akcji kwoty. W aplikacji zostały zaimplementowane mechanizmy społecznościowe pozwalające na prezentowanie listy osób, które już udzieliły wsparcia czy wysyłanie do nich...

Stworzenie i wdrożenie aplikacji Help Attack na oficjalnym fanpage fundacji umożlwiającej dokonywania wpłat na określony cel. Aplikacja pozwalała na prezentowanie aktualnie zebranej w czasie trwania akcji kwoty. W aplikacji zostały zaimplementowane mechanizmy społecznościowe pozwalające na prezentowanie listy osób, które już udzieliły wsparcia czy wysyłanie do nich...

Dedykowana aplikacja konkursowa, łącząca zabawę z rywalizacją. Algorytm aplikacji dzielił zdjęcia produktowe dodawane przez Klienta na elementy puzzli. Ułożenie układanki skutkowało odpowiednią wartością punktową. Autorski algorytm brał pod uwagę czas ułożenia zdjęcia oraz ilośc ruchów potrzebną do zakończenia układanki. Aplikacja posiadała wiele społecznościowych elementów, angażujących nowych użytkowników do...