Opracowanie i wdrożenie aplikacji umożliwiającej przeprowadzenie konkursu dla fanów fanpage marki na Faceooku.
Uczestnicy konkursu zamieszczali w aplikacji zdjęcia, przedstawiajace biżuterię Klienta, które były prezentowane w galerii konkursowej. Inni użytkownicy mieli możliwość oddawania głosów na wybrane zdjęcia. Autorzy zdjęć, które uzyskały najwięcej głosów w konkursie otrzymali atrakcyjne nagrody. Aplikacja posiadała mechanizmy społecznościowe angażujące użytkowników, umożliwiające dzielenie się treściami, wynikami i wirusowe rozprzestrzenianie się informacji o konkursie.
W ciągu 7 dni trwania konkursu do profilu dołączyło prawie 7 tys. nowych Fanów, W czasie akcji udało się pozyskać ponad 7000 adresów e-mail uczestników konkursu, z którymi do dzisiaj firma prowadzi efektywny komunikację marketingową .
Efekt ten udało się uzyskać bez prowadzenia dodatkowych działań reklamowych.
Lilou